Subject: Rohuneeme küla, Tervisekeskuse maa-ala detailplaneeringu kehtetuks tunnistamise otsuse eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: "Maarja Pilman" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Oct 2024 15:40:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Terviseametile kooskõlastamiseks Viimsi Vallavolikogu otsuse
eelnõu „Viimsi Vallavolikogu 13.02.2001 otsusega nr 34 „Detailplaneeringu
kehtestamine: Tervisekeskuse maa-ala“ kehtestatud detailplaneeringu
kehtetuks tunnistamine“. (Vt kaaskiri ja eelnõu koos detailplaneeringu
materjalidega e-kirja manuses.)

Palume Terviseameti seisukohta hiljemalt 10.11.2024 (k.a) e-posti
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Lugupidamisega

Maarja Pilman
planeeringuandmete vanemspetsialist
planeeringute osakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8851

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee